متفرقه

8 مرحله عملی برای از دست دادن وزن

تلاش برای کاهش وزن می تواند یک روند ناامیدکننده و طولانی باشد. تعداد معدودی از خوراکی های معمولی که افراد تصمیم می گیرند وقت خود را کاهش دهند ، درگیر می شوند. خوشبختانه ، ما چند مرحله عملی داریم که می توانید برای گذر از حلزونها و رسیدن به اهداف کاهش وزن خود استفاده کنید.

آنچه را که می خورید پیگیری کنید. این یک چالش رایج برای افرادی است که در زمینه کاهش وزن کار می کنند. نوشیدن کمی بعد از ظهر یا هنگام آماده سازی شام بسیار آسان است و نمی دانید چقدر خورده اید. اندازه بخش نیز می تواند یک مشکل باشد. شما وعده های غذایی را برای شام قاشق می خورید و هر چیزی که روی قاشق بیاید ، چیزی است که می خورید. اگر قاشق شما بزرگ است ، می تواند مشکل را ایجاد کند.

تحقیقات نشان می دهد که پیگیری آنچه می خورید به کاهش میزان خوردن شما کمک می کند.

ردیابی مواد غذایی به شما در کم کردن کالری نیز کمک می کند. خوردن کالری بیش از حد بسیاری از مشکلات عادی دیگر برای کاهش وزن است.

می توانید غذای خود را در یک نوشته کتبی یا با استفاده از یک برنامه روی تلفن خود ردیابی کنید (تعداد زیادی در دسترس است). برنامه ای را انتخاب کنید که دارای بانک اطلاعاتی با غذاهایی باشد که معمولاً می خورید تا ردیابی آسان تر شود. گرفتن عکس از هر چیزی که می خورید نیز می تواند کمک کند. میان وعده های خود را نیز در آن قرار دهید!

پروتئین کافی دریافت کنید .. پروتئین به تقویت متابولیسم کمک می کند ، باعث هورمون هایی می شود که به کاهش وزن کمک می کنند و به شما در طولانی مدت احساس کامل می دهد. یک صبحانه پر از پروتئین به شما کمک می کند تا روز خود را طی کنید!

پروتئین را از غذاهای دریایی ، مرغ گوشتی سفید ، تخم مرغ ، لوبیا ، سویا ، تندیل گوشت خوک یا گوشت گاو بدون چربی انتخاب کنید.

غذاهای فرآوری شده را کم کنید. همه ما می توانیم با گوشت کمتر فرآوری شده ، فست فود ، نان سفید ، بستنی و پیتزا همراه باشیم. از سلامتی ما نیز می توان از کمترین کوکی ها و کیک ها ، میله های شیرینی ، سیب زمینی سرخ شده فرانسوی ، چیپس سیب زمینی و نوشیدنی های شیرین و آب میوه بهره مند شد.

حتی اگر همه این غذاها را قطع نکنید ، می توانید نسبت به غذاهایی که با دقت انتخاب کنید برای خوردن غذا بیاد باشید. کنترل بخش در این مورد نیز مهم است.

فعالیت های بدنسازی مانند قلب و وزنه برداری را در روز انجام دهید. ورزش کاردیو شامل پیاده روی ، دویدن ، دویدن ، شنا و دوچرخه سواری است. کاردیو و وزنه برداری می تواند به روش های مختلف به بدن شما کمک کند. هنگام انجام فعالیت ، کالری می سوزانید. ماهیچه هایی که ایجاد می کنید حتی هنگام استراحت نیز کالری می سوزند.

اگر نگران ظاهر شدن به عنوان سازنده بدن هستید ، دیگر نیازی به نگرانی نیست. این کار وقت و تلاش زیادی را می طلبد. شما می توانید بدون کاهش عضلات حجیم ، اهداف کاهش وزن و تناسب اندام خود را انجام دهید. یک مکان عالی برای شروع پیاده روی درست بعد از بزرگترین وعده غذایی روز که معمولاً شام است. رژیم لاغری

کربوهیدرات ها را کم کنید. کربوهیدراتهایی که می خورید به نوعی قند خون تبدیل می شوند. اکنون این کار مشکل است. کربوهیدراتهای غلات سبوس دار ، سبزیجات و میوه و لوبیا مفید هستند. با این حال ، شما باید از کربوهیدرات ها از غذاهای فرآوری شده جلوگیری کنید (به نکته شماره 3 مراجعه کنید).

می تواند به شما در مورد هوشمند بودن با تمام گزینه های تغذیه ای شما کمک کند.

آب بنوشید! در یک مطالعه 12 هفته ای ، بزرگسالانی که 30 دقیقه قبل از وعده های غذایی خود 17 انس آب می نوشیدند 44 درصد بیشتر از بزرگسالانی که از برنامه آب پیروی نکردند ، وزن خود را از دست دادند.

نوشیدن آب کافی همچنین می تواند متابولیسم شما را حدود 30 درصد تقویت کند.

برای مشروبات الکلی ، نوشیدنیهای الکلی (به خصوص آبجو و شراب) یک مشت کالری مصرف می کنند. الکل را جایگزین آب نکنید. و کالری موجود در نوشیدنی های خود را پیگیری کنید.

اگر احساس می کنید وزن ندارید ناامید نشوید. طبیعی است که وزن شما در روزها یا حتی یک هفته یا دو هفته به فلات برسد. حتی ممکن است بالا برود

اگر همزمان با تلاش برای کاهش وزن ، فعالیت های بدنسازی خود را شروع کنید ، ماهیچه هایی که از ورزش استفاده می کنید می توانند به طور خلاصه کاهش وزن شما را جبران کنند.

در آن نگه دارید! تلاشهای شما برای مدیریت وزن پرداخت می شود.

تمرکز خود را در گرفتن یک تغذیه مناسب و متعادل متمرکز کنید. “رژیم” یک چیز کوتاه مدت است. این به شما کمک نمی کند که به اهداف بلند مدت مدیریت وزن خود برسید. اهداف بلندمدت مدیریت وزن با تغییرات اندکی که به تغییر شیوه زندگی منجر می شود ، برآورده می شوند.

درعوض ، این مراحل را در سبک زندگی منظم خود وارد کنید تا از سلامت خود لذت ببرید.

برای شروع آماده هستید؟ راهنمایی پزشک مراقبت های بهداشتی شما مفید خواهد بود. بسیاری از ما بیشتر انگیزه داریم تا وقتی شخص دیگری از ما حمایت می کند قدم برداریم و به ما در موفقیت کمک کند.

منابع لاغری زیادی برای کمک به حرکت و موفقیت در مدیریت وزن به صورت آنلاین وجود دارد. سلامتی و سلامتی شما ارزش تلاش دارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *