متفرقه

کشتن آن را با یک طرح رسانه های اجتماعی

[ad_1]

رسانه های اجتماعی است که بسیاری از چیزهایی که برای بسیاری از مردم است. این یک راه برای نگه داشتن در تماس با دوستان دور و نزدیک فعلی یا گذشته. این وسیله های عکس کردن لحظات و افکار و ویدئوها از مردم در حال سقوط است. همچنین یکی از قوی ترین سلاح های کسب و کار است که در آن بازاریابی آرسنال و یکی که می تواند آمار به مراتب بیشتر مشتریان هدف به مراتب آسان تر از هر روش بازاریابی دیگر.

متاسفانه بسیاری از شرکت ها هنوز هم استفاده از یک ناهماهنگ scattergun رویکرد خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی, به معنی مقدار زیادی از مهمات خود را هدر رفته است. اگر آنها می خواهند برای افزایش بازدید خود را, آنها نیاز به ساقه به صورت واقعی رسانه های اجتماعی برنامه ریزی و تنظیم مناظر خود را در برخی از ملموس اهداف.

کدام سیستم عامل بهترین متناسب با مخاطبان خود را ؟

نه هر پلت فرم رسانه های اجتماعی ایجاد شد و برابر و اولین گام برای تهیه یک برنامه است که به تصمیم می گیرید که آنهایی که به احتمال زیاد به بزرگترین بازگشت در زمان سرمایه گذاری در آنها. بصری سیستم عامل مانند یا Pinterest Instagram جذب های مختلف جمعیتی به Facebook و Twitter و آن را غیر معمول نیست برای دیدن یک شرکت موفق در یک و نسبتا موفق در دیگری.

شناسایی که در آن مخاطبان خود را آویزان کردن آنلاین بسیار مهم است برای پیدا کردن آنها با رسانه های اجتماعی خود را.

اگر چه رسانه های اجتماعی خود را برنامه ریزی نمی خواهد نیاز به شامل فعالیت بر روی هر پلت فرم وجود دارد خارج وجود دارد, به خصوص در آغاز آن را هنوز هم ممکن است محتاطانه به ثبت نام برای هر شما ممکن است در آینده استفاده کنید فقط مطمئن شوید که شما را با شتاب رسیدگی قبل از شخص دیگری می کند.

تعیین اهداف برای خود طرح رسانه های اجتماعی

هنگامی که شما سیستم عامل خود را انتخاب و پروفیل راه اندازی شما باید مشخص کنید دقیقا آنچه شما می خواهید برای رسیدن به آنها و این به این معنی محیط واقعی و قابل اندازه گیری و اهداف دست یافتنی. این اهداف آمده در دو طعم: تعامل در فعالیت های خود و اثر آن بر کسب و کار شما در دنیای واقعی است.

در حالی که دوست دارد نظرات و سهام مناسب و معقول شاخص از اینکه هر کسی علاقه مند در تلاش های خود را در این نقطه از رسانه های اجتماعی خود طرح باید بزرگتر از این; رشد کسب و کار شما هدف واقعی. آیا این به معنای افزایش ترافیک به وبلاگ آدرس ایمیل بیشتر اسیر یا بیشتر فیزیکی, فروش, ساخته, شما فقط می توانید ضربه هدف خود را اگر شما تعریف آنچه در آن است.

آنچه به پست

دانستن اینکه چه چیزی برای ارسال کلید به نگه داشتن پیروان خود را درگیر و جذب امکانات جدید.حتی در کمتر بصری سیستم عامل های مانند توییتر, تصاویر به خوبی کار می کنند اگر چه همیشه وجود دارد باید مخلوطی از انواع پست. موفق کمپین های رسانه های اجتماعی ممکن است شامل تصاویر, نقل قول, لینک به وب سایت های مرتبط فیلم و یا منحصر به فرد اطلاعات شرکت ها و اطلاعیه ها.

رسانه های اجتماعی نیز باید اجتماعی باشد و این به این معنی خودخواه نیست. و همچنین ارسال مطالب خود را به اشتراک گذاری محتوای سایر افراد که شما احساس می کنید پیروان خود را از بهره مند است که بخشی جدایی ناپذیر از یک احترام حضور رسانه های اجتماعی. آن را علامت شما را به عنوان یک قدرت با انگشت خود را بر روی نبض از کل صنعت در حالی که همچنین کمک به شبکه با کسانی که مطالب شما به اشتراک گذاری.

زمانی که به پست

در برخی از سیستم عامل های زمان بندی پست های خود همه چیز است. در Pinterest مردم ممکن است جستجو برای پست خاص بدون در نظر گرفتن زمانی که آنها ساخته شده است. در توییتر با این حال آن را همه چیز در مورد در حال حاضر و مردم ممکن است به نظر نمی آید بیش از حد به پایین خوراک خود را. این به این معنی اگر آنها نمی بینم صدای جیر جیر خود را در زمان شما به آن فرستاده شده آنها احتمالا هرگز.

به دلیل این ارسال چندین بار در روز و سپس نظارت بر زمان مطلوب برای تعامل از مخاطبان خود را بسیار حیاتی است.

تجزیه و تحلیل و به طور خودکار رسانه های اجتماعی خود را طرح

هنگامی که شما ارسال شده است برای یک زمان طولانی به اندازه کافی به نتایج شما می توانید تجزیه و تحلیل, تجزیه و تحلیل آنها. پیدا کردن که از نوع پست را دیده اند بیشترین تعامل و که منجر به دنیای واقعی اهداف است که شما در حال به دست آورد و تمرکز بر تولید بیشتر از آن.

همچنین بررسی الگوهای نشان می دهد انجام بهترین زمان برای شما برای ارسال مطالب خود و اطمینان حاصل شود شما همیشه پست در این زمان.

با بسیاری از نوشته های بیرون رفتن هر روز موفق طرح رسانه های اجتماعی اجرا شده است به طور کامل به صورت دستی. با استفاده از خدمات مانند بافر یا Hootsuite, شما می توانید به طور خودکار و زمانبندی پست های خود را در حالی که همچنین با استفاده از تجزیه و تحلیل ترافیک ابزار برای بررسی عملکرد خود را.

البته هر گونه تعامل شما را در پست های خود را به پاسخ به شخصی انسان راه و اتوماسیون پست های خود را اجازه می دهد تا شما را به زمان برای انجام این کار هر روز.

کامل طرح رسانه های اجتماعی

ابتدا با تصمیم گیری که سیستم عامل برای استفاده و توسعه حق را از طریق به داشتن تمام پست های خود را خودکار تهیه کامل طرح رسانه های اجتماعی می تواند به معنای تفاوت بین شلیک پست aimlessly به اتر و یا داشتن آنها آمار مخاطبان خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *